Harri Lemmetti jatkaa Eläkesäätiöyhdistyksen hallituksen puheenjohtajana

Eläkesäätiöyhdistys - ESY ry:n hallituksen puheenjohtajaksi valittiin yhdistyksen vuosikokouksessa 22.3.2016 toimitusjohtaja Harri Lemmetti Yleisradion eläkesäätiöstä. Varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Erkko Ryynänen OP-Eläkekassasta ja OP-Eläkesäätiöstä.

Uudeksi hallituksen jäseneksi valittiin sijoitusjohtaja Petri Tofferi Soneran Eläkesäätiöstä. Hallituksessa jatkavat toimitusjohtaja Lars Hellberg ABB Eläkesäätiöstä, toimitusjohtaja Hannu Hokka Apteekkien Eläkekassasta, Director, Financial Control Kari Kantola Orion Oyj:stä, toimitusjohtaja Pekka Perälä Valion Eläkekassasta, kirkkoneuvos, eläkerahaston johtaja Leena Rantanen Kirkon eläkerahastosta, toimitusjohtaja Petteri Santalo VR Eläkesäätiöstä, toimitusjohtaja Pasi Strömberg Eläkekassa Versosta ja toimitusjohtaja Jukka Toropainen Sandvik Eläkesäätiöstä.

__________________________________________________________________

Eläkesäätiöyhdistys on suomalaisten eläkesäätiöiden ja -kassojen sekä Kirkon eläkerahaston edunvalvonta-, koulutus-, tiedotus- ja yhteistyöelin.