​​​​​​​Jari Laaninen nimetty Valion Eläkekassan ja Valion Keskinäisen Vakuutusyhtiön toimitusjohtajaksi 1.5.2024 alkaen

Tiedote 27.10.2023

Kauppatieteiden maisteri Jari Laaninen on nimitetty Valion Eläkekassan ja Valion Keskinäisen Vakuutusyhtiön toimitusjohtajaksi 1.5.2024 alkaen. Nykyinen toimitusjohtaja Pekka Perälä jää samalla eläkkeelle. Laaninen on toiminut 1990-luvulta lähtien erilaisissa rahoituksen tehtävissä ja vuodesta 2020 Valion rahoitusjohtajana.

Lue tiedote: Jari Laaninen Valion Eläkekassan ja Valion Keskinäisen Vakuutusyhtiön toimitusjohtajaksi